چند روش برای اینکه اولین فروش را در فروشگاه آنلاین خود انجام دهید (قسمت چهارم)

۸. در مصاحبهای شرکت کنید
صاحبان کسب و کار معمولاً در صنعتی خاص تخصص دارند. اگر پیراهنهای دست دوز میفروشید و از مد آقایان آگاهی دارید، میتوانید کاری کنید که رسانهها فرصتی برای بیان نظر تخصصی شما راجع به مد روز ایجاد کنند. گزارشگرها اغلب در جستجوی متخصصانی در زمینه صنعت هستند و اغلب این امکان را خواهید داشت از شرکتی که صاحبش هستید یا نمایندگیاش را دارید نام ببرید.
۹. یک وبلاگ درجه یک بسازید
بازاریابی محتوا مهارت جذب بازدیدکنندگان سایت (مشتریان بالقوه) با استفاده از ایجاد محتوای با کیفیت و خوب، مانند پستهای وبلاگ آموزشی است. چند عامل اصلی وجود دارد تا وبلاگ فروشگاه الکترونیکیتان را بهبود بخشید و آن را تبدیل به چیزی کنید که ارزش انتشار دارد: محتوای مناسب و مرتبط ارائه دهید، مطمئن شوید از نگاه دیگران جذاب است، محصولاتتان را به طور عملی نشان دهید، توضیحات را مختصر و مفید نگه دارید و پشت صحنه فعالیتهای خود را به مخاطبها نشان دهید.
۱۰. کارت ویزیت بدهید
همه صاحبان فروشگاههای آنلاین باید کارت ویزیت داشته باشند. تعدادی کارت شیک و باسلیقه چاپ کنید که همراستا با طراحی فروشگاهتان باشند. به یاد داشته باشید، آدرس اینترنتی فروشگاهتان باید در مرکز کارت باشد.
۱۱. استفاده از رسانههای اجتماعی
پستهای وبلاگ بسیاری راجع به بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی وجود دارد آن هم به یک دلیل: این نوع بازاریابی جواب میدهد. حتماً حضور قدرتمندی در رسانههای عادی مثل توییتر، فیسبوک، و پینترست داشته باشید. گفتگوهایی درمورد صنعتتان آغاز کنید و در گفتگوهایی که قبلاً شکل گرفته وارد شوید! خواهید دید که به سرعت تأثیر گذار و رهبر فکری میشوید. اینکه میتوانید چه مقدار ترافیک از طریق رسانههای اجتماعی جلو ببرید شگفت انگیز است. اگر حضور اجتماعی خود را پیشرفت دهید، طولی نخواهد کشید تا دنبال کنندگانتان تبدیل به مشتریانتان میشوند.
ادامه دارد …